كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان

سپيد سايت تخصصي مشاوره تحصيلي

كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان

۱۹ بازديد

 پس از اتمام مراحل ثبت نام داوطلبان شركت در آزمون ورودي مدارس تيزهوشان و با نزديكي به زمان برگزاري آزمون داوطلبان بايد نسب به دريافت كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان اقدام نمايند. چرا كه بدون كارت ورود به جلسه امكان اين كه داوطلب در آزمون شركت نمايد وجود ندارد. از اين رو داوطلبان بايستي نسبت به زمان دريافت كارت ورود به جلسه و نحوي دريافت آن اطلاعات دقيقي را داشته باشند. به همين سبب در ادامه اين مقاله در زمينه كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان توضيحاتي كامل ارائه خواهيم نمود.

 

كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان مشكلي داشتيد يا نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

زمان دريافت كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان

به مانند ديگر موارد مرتبط با آزمون تيزهوشان كه نمي توان زمان دقيق را مشخص نمود براي كارت ورود به جلسه آزمون نيز اينگونه است. چرا كه براي آزمون زمان دقيق و از قبل تعيين شده اي وجود ندارد. كارت ورود به جلسه آزمون نيز از آنجايي كه معمولا يك هفته قبل از برگزاري آزمون در اختيار داوطلبان قرار مي گيرد در اواسط ارديبهشت ماه يا اواسط خرداد كه زمان تقريبي برگزاري آزمون مدارس تيزهوشان است كارت ورود به جلسه نيز يك هفته قبل از اين تاريخ در اختيار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

سايت دريافت كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان

تمامي اقداماتي كه داوطلبان براي آزمون ورودي مدارس تيزهوشان مانند ثبت نام ، اعلام نتايج و... بايستي انجام دهند از طريق سامانه ثبت نام آزمون تيزهوشان به نشاني اينترنتي www.azmoon.medu.ir صورت مي گيرد. از اين رو داوطلبان بايستي براي دريافت كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان نيز بر اساس دستورالعملي كه در بخش بعدي اين مقاله بيان خواهد شد از طريق همين سامانه اقدام نمايند.

نحوي كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان

پس از ورود به سايت www.azmoon.medu.ir ابتدا مي بايست وارد پنل كاربري داوطلب شد. براي ورود به پنل كاربري داوطلب از طريق بخشي كه در عكس پايين مشاهده مي كنيد اقدام نماييد.

 

[caption id="attachment_626" align="aligncenter" width="600"]كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان[/caption]

در اين بخش ابتدا كد ملي داوطلب را در قسمت تعيين شده وارد نماييد و در قسمت رمز همگام نيز در صورت نداشتن رمز همگام مي توان شماره شناسنامه داوطلب را به جاي رمز همگام وارد نمود. پس ورود به پنل كاربري داوطلب با توجه به عكس بعدي نسبت به دريافت و دانلود كارت ورود به جلسه اقدام نماييد.

 

[caption id="attachment_627" align="aligncenter" width="600"]كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان[/caption]

 

توضيحات پاياني در زمينه كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان

به جهت اهميت به همراه داشتن كارت ورود به جلسات آزمون هاي مختلف و اينكه همراه نداشتن اين كارت از ورود داوطلب به جلسه آزمون ممانعت به عمل مي آيد  به همين جهت داوطلبان آزمون تيزهوشان حتما در كارت ورود به جلسه آزمون را دانلود و پرينت كرده و به هنگام شركت در آزمون به همراه داشته باشند. همچنين در داخل اين كارت محل برگزاري آزمون نيز قيد شده است. و از اين جهت نيز براي داوطلبان اهميت دارد كه با دريافت اين كارت از محل برگزاري آزمون خود اطلاع حاصل نمايند. از موارد ديگري كه داوطلبان بايد به آن توجه داشته باشند اين است كه به هنگام دريافت كارت ورود به جلسه بايستي اطلاعات خود را به صورت دقيق چك نمايند و در صورت مغايرت اطلاعات جهت ويرايش و تحصحيح اطلاعات خود به واحد سنجش آموزش و پرورش منطقه محل سكونت خود مراجعه نمايند. و همچنين لازم است يك ساعت قبل از شروع آزمون با به همراه داشتن كارت ورود به جلسه و ساير موارد در محل آزمون حضور داشته باشند.

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان مشكلي داشتيد يا نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

لينك هاي مفيد

مدارس تيزهوشان

مدارس نمونه دولتي

مدارس شاهد

مدارس

مطالب مرتبط كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان

مدارس تيزهوشان

www.azmoon.medu.ir

ثبت نام آزمون تيزهوشان

زمان ثبت نام آزمون تيزهوشان

پرداخت هزينه ثبت نام تيزهوشان

اعلام نتايج آزمون تيزهوشان

منبع:

كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.