تاثير معدل در كنكور سراسري 98

سپيد سايت تخصصي مشاوره تحصيلي

تاثير معدل در كنكور سراسري 98

۱۹ بازديد

 

در دوره هاي مختلف برگزاري كنكور سراسري يكي از مواردي كه همه ساله معمولا در زمينه آن داوطلبان به دنبال كسب اطلاعات دقيقي هستند تاثير معدل مي باشد. اين مقاله نيز بر براي بررسي تاثير معدل در كنكور سراسري 98 خواهد پرداخت. لازم به ذكر است در دروسي كه داوطلبان شركت كنند در كنكور سراسري به صورت نهايي در امتحان آنها شركت مي نمايند نمره كسب شده و به طور كلي معدل آن امتحانات در كنكور سراسري داوطلب از سوي برگزار كنندگان كنكور موثر قرار داده مي شود. از اين رو در صورتي داوطلبان عزيز كنكور سراسري 98 در زمينه تاثير معدل در كنكور سراسري 98 ابهام و يا سوالي داشته باشند توصيه مي شود به ادامه اين مقاله توجه نمايند.

 

تاثير معدل در كنكور سراسري 98

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه تاثير معدل در كنكور سراسري 98 و بطور كلي درباره دانشگاه سراسري  مشكلي داشتيد يا نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

 

[caption id="attachment_4265" align="aligncenter" width="600"]تاثير معدل در كنكور سراسري 98 تاثير معدل در كنكور سراسري 98[/caption]

 

موارد مطرح در زمينه تاثير معدل در كنكور سراسري 98

در زمينه تاثير معدل در كنكور سراسري 98 به مانند ديگر مطالب موارد و ابهاماتي مطرح مي باشد كه داوطلبان به دنبال پاسخي براي اين ابهامات و سوالات خود هستند. اين مقاله نيز با همين هدف و براي روشن سازي در اين زمينه نگاشته شده است. به رسم ديگر مقالات انشار داده شده در اين سامانه ابتدا به صورت تيتر وار به بيان مواردي خواهيم پرداخت كه در اين مقاله به بررسي آن مي پردازيم. از جمله اين موارد مطرح در تاثير معدل در كنكور سراسري 98 مي توان به اين چند سر فصل اشاره نمود.

  1. ميزان تاثير معدل در كنكور سراسري 98
  2. تاثير معدل در كنكور سراسري 98 براي داوطلبان نظام جديد
  3. تاثير معدل در كنكور سراسري 98 براي داوطلبان نظام جديد
  4. تاثير معدل در كنكور سراسري 98 شامل چه كساني است

 

ميزان تاثير تاثير معدل در كنكور سراسري 98

با بررسي سنوات گذشته و دوره هاي اخير برگزاري كنكور سراسري و ميزان تاثير معدل در دوره هاي مختلف مي توان پيش بيني نمود كه تاثير معدل در كنكور سراسري 98 در حدود 40 درصد باشد. البته با توجه به اين كه هنوز تا اين تاريخ به طور دقيق در اين زمينه اطلاعيه اي صادر نگرديده اما در كمترين حالت مي زان تاثير همان ميزاني خواهد بود كه براي كنكور 97 در نظر گرفته شده بود ، كه همان تاثير 30 درصدي بود. لازم به ذكر مي باشد در اولين فرصتي كه اطلاعيه اي از سوي سازمان سنجش در زمينه تاثير معدل در كنكور سراسري 98 صادر گردد در اين بخش قرار خواهيم داد.

تاثير معدل در كنكور سراسري 98 براي داوطلبان نظام جديد

با توجه به اين كه در اين دوره با دو دسته از داوطلبان و به همان نسبت با دو دسته سوالات متفاوت رو به رو خواهيم بود از اين رو ميزان تاثير معدل نيز متفاوت با يكديگر خواهد بود. به اين صورت كه براي داوطلبان نظام جديد كنكور سراسري 98 تاثير معدل بخشي مربوط به امتحانات نهايي سال يازدهم آنها و بخش مهمتر مربوط به امتحانات سال آخر يا همان سال دوازدهم مي باشد. همچنين به احتمال زياد تاثير معدل در كنكور سراسري 98 نيز به مانند سال هاي قبل مثبت خواهد بود.

تاثير معدل در كنكور سراسري 98 براي داوطلبان نظام قديم

داوطلبان نظام قديم با توجه به اين كه سيستم آموزشي آنها با سيستم آموزشي داوطلبان جديد متفاوت مي باشد از اين رو تاثير معدل در كنكور سراسري 98 براي آنها به مانند تاثير معدل كنور قبلي است. بدين صورت كه براي اين دسته داوطلبان از تاثير 30 درصدي معدل 25 درصد آن مربوط به امتحانات سال سوم دبيرستان و 5 درصد باقي مانده به امتحانات پيش دانشگاهي بستگي دارد.

 

[caption id="attachment_4266" align="aligncenter" width="600"]تاثير معدل در كنكور 98 تاثير معدل در كنكور 98[/caption]

 

عدم تاثير معدل در كنكور سراسري 98 شامل چه كساني مي شود

به طور كلي مي توان در اين مورد به سه دسته از داوطلبان اشاره نمود. دسته اول آن دسته از داوطلباني را شامل مي شود كه در رشته اي جدا از رشته ديپلم اصلي خود اقدام به ثبت نام نموده باشند. اين دسته از داوطلبان با توجه به اين كه رشته خود را در كنكور تغيير داده اند معدل ديپلم و پيش دانشگاهي آنها براي رشته جديد موثر نمي باشد. دسته دوم در اين مورد مي توان به آن دسته از داوطلباني اشاره نمود كه ديپلم خود را قبل از سال 84 دريافت كرده اند. اين دسته از داوطلبان كه هنوز هم مي توان در ميان داوطلبان كنكور سراسري مشاهده نمود در دوره اي به تحصيل پرداخته اند كه خبري از امتحانات نهايي براي تاثير در كنكور وجود نداشته از اين رو براي اين دسته از داوطلبان تاثير معدل در كنكور سراسري 98 اعمال نخواهد شد. در نهايت مي توان به درسته سوم اشاره نمود كه در آن داوطلباني قرار مي گيرد كه مدرك پيش دانشگاهي خود را قبل از سال 91 دريافت نموده اند. البته براي اين دسته از داوطلبان عدم تاثير معدل در كنكور سراسري 98 تنها شامل 5 درصد تاثير معدل پيش دانشگاهي مي شود. چرا كه در دوره تحصيلي اين دسته از داوطلبان امتحانات نهايي جهت تاثير در كنكور سراسري تنها امتحانات پايه سوم دبيرستان را شامل مي گرديد. البته اين دسته از داوطلبان از 25 درصد تاثير مثبت معدل پايه سوم برخوردار خواهند بود.

داوطلبان عزيز در صورتي كه در زمينه تاثير معدل در كنكور سراسري 98 و بطور كلي درباره دانشگاه سراسري  مشكلي داشتيد يا نياز به مشاوره تحصيلي داشتيد مي توانيد از 8-24 هر روز حتي ايام تعطيل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگيريد تا با كارشناسان مجرب سپيد در ارتباط باشيد.

لينك هاي مفيد

دانشگاه سراسري

دانشگاه آزاد

دانشگاه پيام نور

دانشگاه علمي كاربردي

كارشناسي دانشگاه سراسري

كارشناسي دانشگاه آزاد

كارشناسي دانشگاه پيام نور

كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي

كارشناسي ارشد دانشگاه سراسري

بهترين منابع كنكور سراسري

برنامه ريزي كنكور سراسري

www.sanjesh.org

مطالب مفيد تاثير معدل در كنكور سراسري 98

منابع كنكور تجربي

منابع كنكور انساني

منابع كنكور رياضي

منابع كنكور هنر

برنامه ريزي كنكور سراسري

برنامه ريزي كنكور رياضي

برنامه ريزي كنكور انساني

برنامه ريزي كنكور زبان

برنامه ريزي كنكور هنر

انتخاب رشته كنكور سراسري

دفترچه انتخاب رشته كنكور سراسري

انصراف از دانشگاه دولتي

ترميم معدل براي كنكور

شركت مجدد در كنكور سراسري

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.